domingo, 10 de febrero de 2013

Informacións Importantes Cedeira

 Peche de inscripcions o Mercores dia 13.

Informacions Recorrido

Estas primeiras son as dos cruces que che marcan para que lado e o cruce ou para seguir recto.


Neste bloque primeiro tedes o nº 1 nun circulo que irás encontrado en todo o recorrido o cal significa que vas na dirección correcta. (Non se soe utilizar cinta como nas rutas)
O circulo coa X e que te has equivocado no cruce.
E por ultimo a señal de perigo que infórmate de que moderes a velocidade que hai un obstáculo perigoso tanto por desniveis pronunciados, obstáculos, ou que vas saír a unha carreteira e tes que ter coidado o incorporarte.

Hai carreiras nas que encontraras tamén C.P. (Controis de Paso) nos cales tes que parar para que te fichen o paso ou xa non paras e te apuntan que has pasado.

Ben e agora como preparar a proba.
Cando chegas o primeiro e ou ir ver a Crono a pé para ver os obstáculos e as zonas complicadas (IMPORTANTISIMO) ou ir as Verificacións e despois ir ver a Crono.
Verificacións, o primeiro coller a documentación da moto, seguro, carne e ir a oficina para presentar todo e que che dean o dorsal e os tempos dos CH. (Controis Horarios). Despois lle pos o dorsal a moto e vas para as verificacións técnicas nas cales che van mirar o nº de chasis da moto que coincida cos papeis. O acabar xa metes a moto no parque cerrado.
Lémbrate de levar cinta americana para poñer os teus tempos de paso polos CH na morcilla do manillar ou detrás dos cubremanetas ou adonde queiras pero telos a vista para saber cando tes que entrar no CH.
Leva tamén un reloxo que marque tamén segundos. Despois si tes tempo pois comes algo e vaste cambiando e poñendo a roupa de romano.
Lembrade de acercarse a zona de saída do Parque Cerrado para a charla técnica dos organizadores para comentarvos o discurrir da carreira, ou se hai algún cambio de ultima hora no recorrido.
Controis Horarios (CH), pois nesta proba todos tedes 5 e os Elite 7.
Ti vas ter os teus horarios de chegar os CH os cales xa as apuntado nunha zona visible do manillar e levas o reloxo tamén atado no manillar.
Tes que esperar na bandeira amarela que hai antes dos CH, si te pasas xa e coma si entras e che poñen ese tempo.
Si entras en tempo perfecto, e si che sobra pois mellor pois tes tempo de quitar o casco e falar cos compañeiros que estean alí esperando tamén e de paso descansas. Pero non sempre e así e podes chegar tarde entón xa non tes nada que esperar, chegas e entras para que che marquen o tempo.
Aquí empeza o lio as primeiras veces pois tes que atrasar todos os tempos dos CH que che quedan de carreira.
EXEMPLO:
Tempos de CH que tes
CH1-11:50
CH2-12:50
CH3-13:50
CH4:14:50
PC (Parque cerrado):15:20
AS PALMADO 6 MINUTOS O CHEGAR O CH 2
Enton colles e xa cambias os tempos dos CH 3, CH 4 e do PC
Asi che quedaria
CH 1- 11:50 pasei OK
CH 2- 11:50 PERO APUNTANME 11:56 pois cheguei 6 minutos tarde AQUI BEN O CAMBIO QUE TES QUE FACER
CH 3 - 12:56 (antes tiñas 12:50)
CH 4 - 13:56 (antes era 13:50)
PC : 15:26 (antes 15:20)
Lembra que eses minutos xa SON IRRECUPERABLES. Non por chegar 6 antes o seguinte se anulan. O revés como entres 6 antes no seguinte se acumulan os 6 que tiñas e xa levarías 12 minutos.
E este exemplo tamén o tes que seguir si volves palmar o mellor no CH3 ... sempre sumas eses minutos o seguintes CH que teñas.
Eu sempre levo un rotulador na prisioneira para tachar e poñer os novos horarios a organización iso non o fai claro.
No parque cerrado e o único ch que podes entrar por adianto sen penalizar. por retraso.
E LEMBRADE QUE TANTO O SAIR POLA MAÑA E O CHEGAR A MOTO HAI QUE APAGALA E ENTRAR EMPUXANDOA DENTRO DO PARQUE PECHADO.

Prevision do tempo para Cedeira:
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario