Regulamento Xeral Enduro
Liga Galega da Moto de Campo 2015.
1-
Organización.
Asociación
Cultural
Artística
Recreativa
e
Deportiva
da
Moto
de
Campo
de
Galicia
(A.C.A.R.D
da
Moto
de
Campo
de
Galicia),
é
a
promotora
dos
eventos
a
motor
que
se
desenrolan
baixo
o
amparo
da
denominación
“Liga
Galega
da
Moto
de
Campo”.
Ademais
de
ser
o
titular
da
marca
é
a
encargada
do
coidado
dos
aspectos
deportivos,
loxísticos
e
das
imaxes
dos
eventos,
así
de
determinar
que
persoas
serán
as
interlocutoras
ante
as
autoridades
competentes
nas
distintas
materias
necesarias
para
a
realización
dos
eventos.
2-
Definición.
A
Liga
Galega
da
Moto
de
Campo
(LGdeMC)
son
eventos
deportivos sociais, clasificados
coma non
oficial,
interprovincial
e
non
federado,
de
acordo
á
actual
normativa
galega
de
deportes(LEI
3/2012,
do
2
de
abril,
do
deporte
de
Galicia
).
O
formato
de
competición
esta
baseado
no
Enduro
e
é
unha
proba
a
velocidade
media
imposta,
que
se
desenrolará
total
ou
parcialmente
por
sendeiros,
camiños,
pistas
ou
carreteiras
abertas
á
circulación
normal.
No
itinerario
incluiranse
varias
probas
cronometradas,
organizadas
en
tramos
cerrados
o
tráfico
normal,
que
serven
para
o
establecemento
da
clasificación
xeneral
da
Proba.
Un
evento
comenza no
momento
das
verificacións
administrativas
e
técnicas,
e
remata
cando
os
resultados
finais
son
aprobados
polo
Xurado
da
Competición.
3-
Condicións
de
Admisión.
Serán
admitidas
no
evento todas
aquelas
persoas
que
teñan
carne
de
moto
e
cumpridos
os
18
años
no
momento
do
comenzo
da
mesma
Xaneiro
2015,
pertencentes
a
calquera
nacionalidade
e
os
de 16 e 17 anos deberan
contar
co
permiso
paterno
para
a
participación
e a moto terá que ser da potencia que poden conducir.
A
inclusión nun evento fará a persoa socia da nosa asociación.
Non
existirá
ningún
tipo
de
discriminación
ou
diferencia
no
trato
cara
ninguén.
Serán
admitidos
como
participantes
todos
os
pilotos,
profesionais
ou
non,
que
están
en
condicións
médico
sanitarias
idóneas.
En
calquera
caso,
requirise
que
cada
participante
este
en
óptima
forma
física
e
dispoña
dunha
comprobada
resistencia
o
esforzo
prolongado.
Nos
eventos
máis
longos
os
pilotos
estarán
expostos
a
elevadas
variacións
térmicas
e
a
temperaturas
extremas.
Debese
ter
en
conta
que
o
descanso
nocturno
poida
non
ser
suficiente
para
recuperarse
integramente
do
esforzo
diario.
4-Categorías.
Establécense
as
seguintes
categorías:
- PRO, establecerase un tempo mais exixente entre os CH (Control Horario) e terán a obrigatoriedade de afrontar os pasos mais difíciles do recorrido.
- Elite 2t
- Elite 4t
- Open 2t
- Open 4t
- Veteranos.
No
caso de que algunha categoría non teña o volume mínimo de 5
pilotos no primeiro evento farase agrupación de todos os pilotos na
correspondente categoría de cara a toda a LIGA.
- Amateurs: estas categorías terán un tempo mais folgado entre os CH así como a posibilidade de zoas alternativas os puntos mas difíciles do trazado.
- E1: motos ata 125 cc de 2 t e ata 250 cc en 4t
- E2: superiores a 125 cc ata 250 cc en 2t e superiores a 250 ata 450 cc en 4t.
- E3: superiores a 250 cc en 2t e superiores a 450 en 4t.
- Sub 21: pilotos de menos de 21 anos e maiores de 16. Nados despois de 1994.
- Veteranos Sénior 2t: para pilotos a partir dos 40 años con motos de 2t.
- Veteranos Sénior 4t: para pilotos a partir dos 40 años con motos de 4t.
- Master, 48 años, Trofeo o piloto maior de esta idade que acabe a carreira.
- Féminas: terán un tempo mas folgado co resto das categorías e poderán ser acompañadas por un mochileiro ou integrante da organización si así o precisasen.
No
caso de que algunha categoría non teña o volume mínimo de 5
pilotos no primeiro evento farase agrupación de todos os pilotos na
correspondente categoría superior de cara a toda a LIGA. Excepto
Feminas.
- Categorías Iniciación.
- Endureiros: dan unhas voltas o recorrido, cedendo sempre o paso a cabeza de carreira en caso de que esta os colla, poden facer ou non as cronometradas, non teñen premio e soamente se pon o tempo das cronometradas.
Cada
categoría
quedará
oficialmente
establecida
coa
presencia
de
5
pilotos
inscritos
como
mínimo.
Establecerase
unha
clasificación
xeral
e
unha
por
cada
categoría.
Non
está
prevista
a
formación
de
equipos;
aínda
que
non
se
impedirá
a
posibilidade
de
organizarse
ou
aliarse
para
mellorar
a
combatividade propia
ou
allea.
5-Horarios.
O
horario
aproximado
será
o
seguinte:
(informarase
en
cada
evento
no
Regulamento
Particular)
08:30
– 10-30:
Verificacións
administrativas
e
técnicas.
11:00
:Charla
Técnica.(intentarase
facer
na
zoa
do
podio
de
saída
da
proba)
11:30:
Saída
do
1ª
participante
15:30:
Chegada
16:00:
Publicación
dos
resultados
16:30:
Entrega
de
Premios
e
sorteo
de
agasallos.
6-Percorrido.
O
percorrido
debe
ser
practicable
baixo
calquera
condición
meteorolóxica.
Os
percorridos
constarán
dunha
sección
de
rali
e
unhas
de
zoas
cronometradas.
Os
tramos de asfalto serán considerados tramos de enlace.
O
rali,
realizarase
sobre
un
percorrido
cun
mínimo
de
20
quilómetros
e
un
máximo
de
50
o
que
se
lle
darán
un
mínimo
de
2
voltas
e
un
máximo
de
4.
A
cronometrada,
é
un
percorrido
totalmente
encintado.
Terá
un
mínimo
de
2,5
km.
Haberá
un
mínimo
de
1
cronometrada
e
un
máximo
de
4 por
volta,
isto
queda
a
decisión
da
organización
do
evento.
As
categorías
de
Féminas,
Endureiros
e
Sub 21 darán
1
o
2
voltas
segundo o
quilometraxe
do
rali.
O
percorrido
completo
estará
sinalizado
de
forma
compatible
cos
estándares
do
enduro.
Cada
piloto
deberá,
en
xeral,
aterse
a
estas
indicacións,
podendo
no
obstante
desviarse
delas
en
razón
de
súa
propia
capacidade
e
as
súas
preferencias
técnicas.
En
calquera
caso,
os
puntos
de
control
estarán
situados
nas
zoas
estratéxicas
para
evitar
atallos
ou
modificacións
incompatibles
co
espírito
deportivo
da
competición.
As
etapas
tamén
poden
sufrir
cambios
durante
o
seu
desenrolo
segundo
criterio
establecido
pola
organización.
Os
cambios
ou
modificacións
no
percorrido
faranse,
se
se
dirán
circunstancias
que
puxeran
en
risco
a
seguridade
dos
pilotos
ou
por
condicións
meteorolóxicas
adversas.
O
regulamento,
así
como
o
recorrido
da
competición,
poderán
sufrir
variacións
en
función
das
situacións
particulares
que
o
fagan
necesario,
especialmente
en
aquelas
relativas
a
seguridade
dos
pilotos.
Ditas
variacións
serán
comunicadas
en
tempo
e
forma
compatibles
cas
circunstancias
cas
induzan;
pero
de
tal
modo
que
todos
teñan
a
posibilidade
de
coñecelas
antes
da
saída
de
cada
evento,
se
é
posible.
A
tal
fin,
antes
de
cada
evento,
a
charla
técnica
da
organización
dará
toda
a
información
necesaria
sobre
eventuais
novidades.
7-Parque
pechado.
As
motos
despois
de
pasar
as
verificacións
quedarán
en
parque
pechado
ata
a
saída
da
proba.
O
rematar
a
proba
o
piloto
conducirá
a
súa
moto
ata
o
parque
pechado
e
debera
permanecer
alí
ata
a
súa
retirada
que
será
10
minutos
despois
da
chegada
do
derradeiro
piloto.
En
caso
de
inclemencias
meteorolóxicas
e
por
decisión
da
organización
poden
ser
retiradas
antes.
Dentro
do
parque
pechado
esta
prohibido
acendela
moto,
se
algún
piloto
acendese
o
motor
dentro
do
parque
será
penalizado.
Calquera
piloto
que
fume
no
interior
do
parque
pechado
poderá
ser
excluído
do
evento ou
anulado
os
seus
tempos.
8-Inscricións.
As
inscricións
faranse
online
a
través
del
blog
de
la
Liga
http://motodecampogalega.blogspot.com.es/
ou (www.ligadamoto.com; ainda non activo)
tamén
se
poden
facer
enviando
os
datos
o
email
da
Liga:
lgdamcampo@gmail.com,
e
abriranse
un
mes
antes
da
proba
pecharanse
o
xoves
antes
da
proba
para
poder
dar
tempo
ó
organizador
a
dar
de
alta
a
tódolos
participantes
no
seguro.
O
importe
das
inscricións
será
de
55
€,
sen
seguro
e
de
30
€
se
o
piloto
xa
ten
o
seguro
de
accidentes
concertado
co
ANPA
a
Liga
comprobara
a
que
os
pilotos
que
digan
dispor
del
o
teñen
o
día.
As
inscricións
non
serán
firmes
ata
haber
recibido
o
ingreso
bancario.
Cada
participante,
unha
vez
inscrito
na
proba,
está
obrigado
a
respectar
o
regulamento
en
todas
as
súas
partes.
Aquel
piloto
que
facendo
o
ingreso
non
poda
acudir
a
proba,
non
se
lle
será
devolto
o
importe
e
non
se
lle
acumulara
para
outra
carreira,
o
piloto
que
comunique
antes
de
catro
días
a
súa
non
presentación
na
liña
de
saída,
do
domingo
polo
motivo
que
sexa,
lle
será
devolto
o
importe
menos
cinco
euros
de
gastos
bancarios.
9-Motos.
Poderán
participar
todas
as
motos
de
Enduro
que
teñan
toda
a
súa
documentación
administrativa
en
regra.
Serán
enviados
os datos facilitados sobre as motos a xefatura de trafico provincial
para súa verificación.
10-Verificacións.
Realizaranse
no
mesmo
día
da
proba
a
primeira
hora.
Verificarase
que
todas
as
motos
teñan
a
Documentación,
Seguro
e
ITV
(si
fose
o
caso)
ó
día.
É
necesario
que
a
moto
conte
tanto
co
faro
dianteiro
como
traseiro
así mesmo
coa
súa matricula
correspondente
e homologada.
A
moto
non
poderá
ter
pezas
soltas
que
podan
representar
un
perigo
para
o
piloto
ou
para
outros
pilotos.
Non
se
deixara
tomar
saída
no
evento
a
ningunha
moto
que
non
cumpra
con
todas
as
regras.
11-
Controis.
No
percorrido
pódense
establecer
os
seguintes
controis:
CH
(Control
Horario):
estableceranse
por
parte
do
organizador
en
calquera
punto
do
percorrido
nos
cales
os
pilotos
terán
que
entrar
na
súa
hora
establecida
no
carne
de
ruta.
CP
(Control
de
Paso):
estableceranse
en
distintos
puntos
do
rali
nos
cales
controlase
o
paso
dos
pilotos,
o
non
pasar
por
estes
puntos
será
motivo
de
exclusión.
O
piloto
que
pretenda
abandonar
definitivamente
a
competición
deberá
comunicalo
o
antes
posible
a
Organización
entregando
a
esta
o
seu
cartón
de
tempos,
en
calquera
dos
Controis
horarios.
O
piloto
poderá
abandonar
en
calquera
momento,
e debera comunicar a organización o seu abandono, ven nun CH, nun
CP, ou na liña de chegada.
12-Penalizacións
nos
CH.
O
piloto
que
non
entre
no
seu
tempo
establecido
será
penalizado
con
60
segundos
por
cada
minuto
tanto
polo
adianto
como
polo
atraso
na
súa
hora
establecida.
O
piloto
que
nun
control
horario
acumule
unha
perda
de
mais
de
30
minutos
quitaráselle
o
seu
cartón
de
tempos
comunicándolle
a
organización
que
excedeu
o
limite
de
tempo
permitido,
no
obstante
pode
seguir
no
recorrido
cedendo
paso
a
carreira
no
caso
de
ser
alcanzado
por
corredores
aínda
activos.
13-Clasificación.
Obterase
da
suma
do
paso
por
todas
as
especiais
cronometradas
así
como
da
suma
das
penalizacións
si
as
houbese.
O
piloto
que
fixese
o
menor
tempo
será
el
gañador
da
súa
clase.
14-Puntuación.
A
puntuación
establecida
para
cada
evento será
a
seguinte:
1º- 20
puntos 8º- 8
puntos
2º- 17
puntos 9º- 7
puntos
3º- 15
puntos 10º- 6
puntos
4º- 13
puntos 11º- 5
puntos
5º- 11
puntos 12º- 4
puntos
6º- 10
puntos 13º- 3
puntos
7º- 9
puntos 14º- 2
puntos
15º- 1
puntos
13-Premios
Darase
premios
os
3
primeiros
clasificados
de
cada
categoría.
A entrega de premios poderase facer pola clasificacion provisional, se non se pudera sacar a oficial a tempo.
A entrega de premios poderase facer pola clasificacion provisional, se non se pudera sacar a oficial a tempo.
A
orden
de
entrega
será
a
seguinte
Feminas,
Master, Veteranos
Sénior,
Sub-21,
E3,
E2,
E1,
Veteranos,
Open,
Elite.
14-Exclusións.
- Chegar con mais de 30 minutos de retardo sobre a hora inicial indicada no carne de ruta.
- Aceptar axuda externa fora da area de asistencia.
- Adestrar un recorrido de probas especiais, sen o consentimento da Organización.
- A circulación en sentido contrario o sentido da carreira en calquera das partes do recorrido e que poda por en perigo a calquera outro participante.
- A violación das normas de circulación durante o transcurso da proba, ou por deliberadamente en perigo a outros pilotos ou o publico.
- Saltarse un Control de Paso ou un Control Horario.
- Non deterse nun control horario ou de Paso ou non seguir as instrucións da Organización.
- Posta en marcha do motor no interior do Parque Pechado.
- Fumar no Parque Pechado.
- Repostaxe fora das zonas oficiais ou transporte de carburante en outros recipientes que non sexan depósitos de Gasolina. Non parar o motor durante a repostaxe.
- Acortar o percorrido das probas cronometradas.
- Romper intencionadamente as cintas das cronometradas.
- Non respectar e tratar de cumprir as normas medioambientais propostas.
- Calquera acción que se poda considerar antideportiva polo xurado.
15-Xurado.
O
xurado
estará
composto
por
un
representante
da
organización
da
Liga,
unha
persoa
do
equipo
organizador
da
proba
e
un
cronometrador
se
fose
necesario.
O
Xurado
velará
para
que
os
Códigos
Deportivos
e
os
Regulamentos
sexan
respectados
mentres
dura
a
proba.
O
Xurado
examinará
e
resolverá
todas
as
reclamacións
que
xurdan
durante
a
proba
e
confirmará
os
resultados.
Para
as
reclamacións
o
xurado
serán
aceptadas
cinco
minutos
despois
de
entrada
do
ultimo
piloto
e
cun
máximo
de
30
minutos
despois
de
este
feito,
quedando
invalidada
calquera
reclamación
que
se
faga
a
posteriori.
16.
Sedes dos Eventos 2015
Durante
o ano 2015 as sedes para os eventos de Enduro serán as seguintes
vilas, pobos, ou cidades:
22
de Febreiro Chantada Enduro de Concello de Chantada 2015
1 de Marzo Caminha - Trofeu Luso Galaico 2015
22 de Marzo Laracha Iº Enduro Concello de Laracha
22 de Marzo Laracha Iº Enduro Concello de Laracha
19
de Abril Cotobade Iº Enduro Concello de Cotobade
10
de Maio Mondoñedo Enduro do Concello de Mondoñedo 2015
7
de Xuño Quiroga Iº Enduro de Concello de Quiroga
26
27 de Setembro O Carballiño IIIº Enduro Extremo de Mesego
18
Outubro Trevias (AS) IIº Enduro da Comarca Vaqueira de Luarca
29
Novembro Por determinar IIº Enduro Internacional das Rexións. NON VALIDO PARA A LIGA.
Este
calendario pode sufrir cambios ou anulación en función dos permisos
administrativos para a realización dos eventos eiqui relacionados,
no enduro das Rexións aínda estase a atopar un emprazamento
axeitado de cara a proximidade con Portugal e poder disputar cos
aficionados portugueses este evento.
17.
Promocións 2016.
A
fin de aumentar a combatividade dentro da nosa LIGA e non perder o
nivel de competencia os tres primeiros das Categorías OPEN na
clasificación final pasaran na seguinte campaña a Categoría de
Elite.
Os
dous primeiros na clasificación final das categorías E1, E2, e E3
pasaran as correspondentes categorías OPEN superiores.